JobTracker

I JobTracker får du full kontroll over timeforbruk, kjøring og andre kostnader knyttet til kunder og prosjekt, samt full logg, dokumentasjon og fakturagrunnlag.
Fakturagrunnlaget bygges opp etter hvert som oppdraget løper, og kunden kan holdes informert automatisk hele veien om ønskelig.

Systemet er nettbasert og kan derfor brukes fra hvor som helst og krever derfor heller ingen installasjon.

  • Timeoppfølging
  • Tilgang fra mobile enheter
  • Registrering av materiell til oppdrag
  • Dokumenthåndtering knyttet til kunde/oppdrag
  • Direkte fakturagrunnlag (Støtter OCR/KID)
  • Full arbeidslogg
  • Prosjekt markering
  • Status håndtering og reklamasjons håndtering
  • Grunnlag for kjørebok og reiseregning
  • Kommentarer for både ekstern og intern bruk
  • Mulighet for egne spesialmoduler. (Utstedelse av sertifikater / testrapporter o.l.)
  • Auto-epost til kunde (Kunden kan informeres om oppdrag automatisk)
  • Tips&Trix database
  • Online til enhver tid
  • Ingen installasjon
  • Rapporter etter Deres ønske (Lages raskt på bestilling)
  • Mye bedre oversikt !

Bedre og enklere kan det ikke gjøres!

Slik fungerer det:

  • Et oppdrag startes med en gitt startdato og ansvarlig person.
  • Denne personen får en mail hvis det ikke er samme person som opprettet oppdraget.
  • Systemet er koblet mot Google-Maps som gir veibeskrivelse på hvert oppdrag eller hver kunde.
  • Den ansvarlige og andre kan jobbe mot oppdraget og føre timer/kommentarer/dokumenter osv.
  • Dersom det er ønskelig blir det sendt mail til kunden etter hvert som oppdraget utføres.
  • Sett løpende status på oppdraget, samt loggbok.
  • Når oppdraget er ferdig kan du enkelt sende faktura direkte fra systemet, på mail.
  • Oppfølgingen av fakturaer, betalinger og liknende kan også gjøres i systemet.
  • Dersom du har en regnskapsfører ligger det ferdig fakturajournal til eksport for hvert termin.